mandag 16. mars 2009

La belle et le bad boy



Klarer ikke å slutte å høre på den sangen. It's old, but it's nice. Og man må pusse opp på språkskillzzzza mens man har tid. Og ja, det fins ingen original musikkvideo, men siden sangen ble mest kjent i USA for å ha vært med i Sex og Singelliv-finalen (correct me if i'm wrong, ladies) så valgte jeg denne videoen.  (2 minutter inn i videoen, følg med) 

Men ja, jeg har hatt en HERRRRLIG helg med GRITS på Living Room (fredag) , finn meg :


.. og lørdag? (ja, jeg ser ut som en smørbukk der, ja) Lørdag var jeg på en finfin 18-års bursdag, FILIPINO STYLE. Følg med, følg med, jeg har opptak på HD-videokameraet mitt, nå er det bare å legge det over. 

Men her er en smagebid:

En jente, Ranica, som jeg har vokst opp med og nå er 18 år. Jeg er utenfor bildet til høyre og holder en rose selv. (Jeg mener jeg danset en 7'er i vals den kvelden.)  Meningen er jo at hun skal danse med 18 gutter som hver har en rose, thus the term "18 Roses". Sært å feire slike bursdager for folk blir bare eldre og eldre, men fortsatt like spennende siden folk tar helt AV når det gjelder å pynte seg og pynte lokalet. Det var ca.150-200 gjester og masse mat og masse drikke. Jeg ble full. Tequila + 5 kartonger rødvin - full lizm. Godt jeg hadde gamle, kjente fjes å drikke med. Så etter en veldig interessant samtale med mine foreldre om ekteskap, JA EKTESKAP, la jeg meg i sengen min og besvimte. (Ekteskap kom opp siden en god venn av meg skal gifte seg i juni og invitasjonen kom i posten denne uken. Den var najs, CREDS Rudi.) 

Oh ja, søndag, jeg var fyllesjuk, løftet tre deler av en sofa, innså hvor RÆVA kroppen min er (time to sex up and buff up, sier nå jeg), svettet som en jøde i.. nah, i won't go there.

Have a nice week fookers. Ich liebe euch alles. :)

1 kommentar:

Mari sa...

Haha, høres ut som du har hatt en flott helg! :D