mandag 9. mars 2009

Close your eyes and clear your heart. Cut the cord.

Enda en uke har glidd forbi uten at jeg har fått det helt med meg. Jeg sitter igjen med:

*trekker pusten* .. en oppgave som skriker etter å bli skrevet, en haug med ting som MÅ gjøres før jeg reiser til Kina, venner som trenger oppmerksomhet og som jeg så gjerne vil gi oppmerksomhet til, musikk som må høres, musikk som må spilles, musikk som må danses til, fester som man må på, fester man må unngå, utesteder med sjarmerende kvinner, utesteder med mindre sjarmerende kvinner, mat som må spises, mat som må kastes, spill som må bli spilt, spill som må bli byttet, filmer som må sees, filmer som må analyseres, filmer som må vente, søvn som må bli tatt igjen, søvn som må droppes, søvn generelt og en hårklipp? .. 22 dager + - til Kina. 

Tida går fort.

Jeg må høre på denne først.

og jeg legger ut en slik video av meg snart.

..en periode satt jeg sånn for meg selv bare for å trene opp mitt ikke-eksisterende gehør. 

Jeg misunner folk med perfekt gehør. Gave fra oven. 

Ha en fin uke, motherfuckers! <3

1 kommentar:

Kamilla sa...

Syykt mye som må gjøres, og du får sagt det bra:)