torsdag 18. desember 2008

Ecchi!





Fy fader, så nettopp Cloverfield. Aldri blitt så kvalm av en film. Foruten det faktum at den var en klisjéspekket fortelling, så takler jeg ikke handycam. Kall meg gammel, men det var litt for mye. Bare litt mer stabilt kamera og det kunne vært mer morsomt. Men monsteret var kjempebra. De snakker om å lage en oppfølger, den skal visst ikke ha så mye handicam. (Hurra.)

Men ellers har jeg sittet med eksamen og sett på denne fete samlingen med brettefigurer.
Hvis du er lat og ikke gidder å klikke:


GANGSTA-LINCOLN! Eller:


NINJA-LINCOLN!! Fete skills. 

5 kommentarer:

Mari sa...

Hoho, så kult!
Da er det bare fram med Kirsten Flagstad og øve! :)

Kamilla sa...

Åh, jeg la nettop merke til "imaginary cookie"! Og jeg kan ikke huske hvor jeg har hørt det, men det er fra ett eller annet sted ;p

Mari sa...

Hvordan er det man klarer å endre på det der til sånne morsomme greier egentlig?

alfieee sa...

Jeg er ganske sikker på at Kirsten Flagstad kan brettes til en gangster. Jeg kunne bare en brettemetode før, det var å forandre 1-dollar seddelen til en skjorte. Skills.

Kamilla: Vet ikke hvor jeg har det fra selv, er det fra ettellerannet med: "come to the darkside, we have cookies"? nei kanskje ikke.

Kamilla sa...

Hahaha, nå husker jeg det. Og det er "imaginay muffin" jeg tenkte på. En fyr på youtube, Liam, som lager videoer om Kelly.