mandag 15. desember 2008

America's Next Top Model og en boks med Kleenex



Jeg har blitt sjuk. Igjen.  Dette er døden for meg. Fra å gå fra en forkjølelse i året til to ganger på to måneder. Men jeg overlever. Har tross alt medieteorieksamen å skrive på, men tror dette går greit. Må bare få gjort noe. 

Jobbet 18 timer av 24 timer igår så jeg er SLITEN i dag. Så jeg trøster meg i dette øyeblikk med pensum og Top Model. Ah, jenter som krangler. Forresten, min favorittsang av Lykke Li. Den dukket opp på en forsmak av kveldens "Akutten" og Maris blogg. :)



Forresten, Twilight anyone?

2 kommentarer:

Kamilla sa...

Åh, jeg elsker den sangen :) Den kommer til å være stuck in my mind til i morgen, fint.

Mari sa...

Ja, den er fin :)

18 av 24 timer?? det er way too much!

Kjipt å bli sjuk akkurat nå med eksamen og alt da... God bædring!

Og "Twilight", ja!