lørdag 31. januar 2009

En herrrrrrrrlig dag!



Å begynne dagen med en kinesisk massasje er virkelig noe å anbefale. Dragonfly på Ruseløkka tilbyr mange typer massasje for en litt høyere pris enn vanlig, men dette var noe jeg trengte. Kinadamen som masserte meg kvittet meg med avfallstoffer i kroppen og virkelig løste opp ryggen og nakken på en herrrrrlig måte. 1 time med bare relax-i-a-tioooon! MMmmmMM. Det skal gjøres igjen. Garantert.

Men vent! Det er mer! Etter massasjen dro jeg og May-Linn (min homie fra de gamle ICA-dagene) på Rice Bowl og fylte våre mager med en nummer 20. Herrrrrrlig IGJEN! Etter å ha vært der og så dratt hjem, dro jeg på The Groove Experience. En soulkveld med talentfulle vokalister og musikere som jammer til alt bra og dansbart. En dag kan bare ikke bli bedre?

Men jeg endte med å forelske meg i en film. Nick and Norah's Infinite Playlist. I loves it (the movie)/her (Kat Dennings)/him (Michael Cera (uh yeah! ))/undefined (you guys for reading this post).
Hvis noen vil se den, holla at your boy. Jeg vil se den flere ganger. Eller flytte til New York.



1 kommentar:

Kamilla sa...

For en fin dag. Og den filmen skal jeg se!